Tre nyckelplagg i vår och sommar

Häromdagen var jag iväg med min pappa och hämtade ut hans nya verktyg till bilen. Jag spanade dock mest in kläder och accessoarer i intilliggande butiker, precis som vanligt. Nu när våren verkligen har kommit hit måste jag investera i tunnare, luftigare och somrigare plagg. Det finns tre nyckelplagg som jag främst ska satsa på. Det första är ett par cykelbyxor, gärna i ett spännande material eller mönster som gör att de sticker ut lite från mängden. Dessa ska jag bära till stora t-shirts, hoodies eller kortare klänningar/tunikor. Ett annat plagg som är ett måste för mig är en ny jeansjacka – en riktig klassiker. Jag vill att den ska vara jeansfärgad, men gärna lite urtvättad. Inte för kort, men inte heller oversize. Till sist ska jag satsa på en söt klänning med knappar hela vägen framtill. Den får gärna vara i tunt bomull- eller linnematerial för härlig 90-talskänsla.
Tjej med snygg jeansjacka
Tjejer i klänningar

Lämna en kommentar