Dokumentär London

Igår kväll fastnade jag vid min Tv, jag som inte annars tittar på dokumentärer, råkade få på en om London. Det var väldigt intressant då det handlade om London och dess historia från första början och fram till nu. Hur London byggdes upp och vad som har hänt under alla dessa år och nu vet jag allt om London. Det måste ha varit ödet som gjorde att jag fick fram den kanalen, för jag har just uppgradera mitt abonnemang med mer program. Man fick prova en massa kanaler gratis i tre månader och det tyckte jag var en bra ide. Det var ju tur att jag gjorde det för annars hade jag ju missat detta otroligt intressanta program.

lond

Kommentera

