Ariana Grande till Sverige

Jag gillar verkligen Ariana Grande så jag blev väldigt glad då jag läste att hon skulle komma hit till Sverige. Det är inte förrän den 21 maj som hon kommer hit men biljetterna släpps redan på torsdag.
Det gör mig väldigt irriterad, de kunde väl väntat till den 25:e åtminstone då lönen trillar in. Tycker att det är väldigt orättvist att de släpps dagarna innan löning för oss som inte tjänar multum. Jaja jag får väl logga in på www.risicum.se igen, det skulle inte vara första gången de hjälper mig ut ur sådana här kniviga situationer. Dumt att klaga då det finns lösningar men ändå tycker att det är så dåligt att släppa dem fem dagar innan lön.
Biljetterna lär gå åt snabbt till spelningen i globen så jag vill inte vänta och se om jag kanske får ett par i julklapp heller. Annars vore det den perfekta klappen.

Förresten, vad roligt att Ariana fick pris för bästa kvinnlig artist plus bästa låt på MTV-galan. Det var väl ganska väntat att hon skulle bli den kvinnliga artisten men låten var inte lika självklar. Hursom helst var hon värd båda priserna!

Kommentera

