Spara pengar

Jag är askass på att spara pengar, men jag måste! Vi har ju bokat resan till London. Flyget är betalt och det var ju billigt med, eftersom vi tog med Ryanair. Men kvar är boendet och så är det ju så att jag vill ju shoppa loss som en tok när jag väl är där. Det går ju inte att åka till London utan att handla kläder menar jag!

Sedan är det ju julafton när vi är där, vilket innebär att vi kommer gå ut och äta extra gott. Jag hade gärna stannat över nyår med, men Lollo ville åka hem innan så så blev det. men det hade varit häftigt att fira där, tror det är ganska pampigt!

Idag kom lönen och jag måste nog se till att lägga undan pengar på ett annat konto, innan jag går ut på stan, annars köper jag nog med mig massa hem som jag inte borde. är ju bättre att handla i London än hemma! så hmpf, håll mig själv i skinnet nu!

I värsta fall får jag väl låna pengar…..

london

Kommentera

